За нас
Нова Търговска Компания е компания, която съчетава опит и иновации, за да предложи на широк кръг от клиенти висококачествени продукти и услуги.
Лидери на пазара повече от 20 години
Нова Търговска Компания е компания, която съчетава опит и иновации, за да предложи на широк кръг от клиенти висококачествени продукти и услуги. Със страст и ангажираност, ние се грижим за Вашия успех.
Създаване на Нова Търговска Компания.
От самото си създаване компанията бързо се превръща във водещ вносител и дистрибутор на месо за месопреработвателната индустрия и ХОРЕКА сектора в България.
Разширяване на асортимента със замразени зеленчуци.
Водена от стремежа за по-пълно задоволяване на нуждите на своите клиенти, компанията започва да внася и дистрибутира замразени зеленчуци.
Разширяване на складовата база (склад ВТ)
Разширяването на асортимента и клиентската база съвсем закономерно води и до откриването на нови складове в страната.
Разширяване на автопарка с допълнителни камиони
Компанията започва да се подготвя за влизането на България в ЕС и да инвестира в подобряването на дистрибуцията си. В продължение на няколко години се закупуват нови камиони и бусове и се назначават и обучават нови търговци.
Разширяване на асортимента с млечни продукти
Подобрената способност и ефективност на дистрибуцията, позволяват да се добавят нови продуктиви категории. Компанията започва да внася и дистрибутира млечни продукти.
Започване работа с търговски вериги
Подобреният дистрибуционен капацитет, богатият асортимент и високият професионализъм на служителите превръщат компанията в търсен и желан партньор за големите търговски вериги в страната 2016 - Разширяване на асортимента с тестени продукти Компанията остава вярна на политиката си периодично да добавя нови продуктови категории, за да продължи да бъде полезна и интересна за многобройните си клиенти. След обстойно проучване на пазара и внимателен подбор, към асортимента се добавят различни тестени изделия.
Разработване на собствени марки
Компанията започва да разработва и успешно да въвежда на пазара собствени търговски марки като по този начин успява да достигне до нови пазарни ниши.
Нова корпоративна идентичност
След 26 успешни години, компанията представя новата си корпоративна идентичност, лого и уебсайт, които изразяват стремежа към непрекъснато подобряване на ефективността на бизнес процесите и задълбочено вникване в проблемите и нуждите на клиентите.